نوشته شده توسط : عشق رهبر

تصاویر: شستشوي حياط مسجد الحرام
















 
     

شکايت ناطق نوري از اتهامات سايت حامي مشايي

 

علي اکبر ناطق نوري از يکي از سايت هاي حامي مشايي به خاطر انتشار گزارشي با عنوان' بهشت شداد در باغ ناطق نوري' شکايت کرده است.
هامون نیوز به نقل ازمشرق، يکي از موارد شکايت ناطق نوري انتشار عکسي از يک باغ وسيع و زيبا است که اين سايت حامي مشايي آن را متعلق به خانواده ناطق نوري دانسته و از آن به عنوان بهشت شداد ناطق نوري ياد کرده است.
در بخشي از گزارش سايت حامي مشايي درباره اين باغ چنين آمده است" فعاليت‌هاي احتمالي ناطق نوري پس از کناره گيري از جلسات جامعه روحانيت مبارز رمز گشايي شد. شايد ناطق نوري پس از کناره گيري خود از جامعه روحانيت اين امکان را داشته باشد که به باغ برادر زاده خود در هشتگرد و احتمالاً باغ هاي ديگر برادرزاده ها و خواهرزاده هاي خود سر بزند. گفته مي شود باغ آقا مرتضي! محل زندگي گونه‌هاي نادر جانوري از جمله گوزن آفريقايي، قرقاول، تمساح، سوسمار ، قو و طاووس کمياب و پرندگان نادر زينتي است که فضاسازي هاي مخصوصي جهت نگه داري اين جانوران در جاي جاي باغ صورت پذيرفته است. همچنين آقا مرتضي که علاقه ويژه اي به اسب‌هاي قيمتي دارد و دستي در واردات و پرورش اسب‌هاي زيبا دارد، تعداد قابل توجهي از اين اسب‌ها را در اين باغ نگه داري مي کند. نوع معماري و حيات وحش وصف ناپذير اين باغ، ناخودآگاه ذهن هر بيننده اي را به ياد بهشت مي اندازد که به نظر مي رسد خانواده ناطق نوري خيلي زود و قبل از رفتن به آن دنيا و وارد شدن به بهشت، قصد کرده‌اند تا در اين دنيا گوشه‌هايي را براي خود دست و پا کنند تا شايد مزه اي از طعم‌هاي بهشت را قبل از وارد شدن احتمالي به بهشت برين چشيده باشند. کند."
بر اساس اين گزارش، ناطق نوري در شکايت خود عنوان کرده است که عکس اين سايت از حضور وي در يک باغ، متعلق به يکي از سفرهاي وي به کشور مراکش است که در آنجا با خبرنگار خبرگزاري مهر مصاحبه کرده است و به هيچ عنوان با توصيف هاي اين سايت مطابقت ندارد
 
     
عذرخواهي رسمي مسئولان برگزار كننده مسابقات به خاطر استفاده از واژه جعلي
 
 

 

 

نماينده ستاد برگزاري شانزدهمين بازي‌هاي آسيايي گوانگجو با ارسال نامه رسمي به علي‌آبادي از درج واژه جعلي به جاي خليج فارس در مراسم افتتاحيه عذرخواهي كرد.


 

هامون نیوز به نقل از  فارس ، نماينده رسمي اين دوره از بازي ها با حضور در محل اقامت رئيس كميته ملي المپيك ايران در نامه اي رسمي بابت استفاده از نام جعلي خليج ع ر ب ي به جاي خليج فارس عذرخواهي كرد.
در مراسم افتتاحيه شانزدهمين دوره بازي هاي آسيايي كه روز 21 آبان ماه برگزار شد مسئولان برگزاري مسابقات در اقدامي عجيب از واژه مجعول خليج ع ر ب ي به جاي خليج فارس استفاده كردند.
پس از اين موضوع مسئولان ورزشي ايران مراتب اعتراض خود را اعلام كردند و خواستار پيگيري آن از طريق مسئولان برگزاري شدند.

 
 
     

پایان تز شکست ناپذیری صهیونیست ها

 

خطیب نماز عید سعید قربان تهران خیزش اسلامی و شکست ابهت ‌ابرقدرت‌ها را از برکات پیروزی انقلاب دانست و گفت: تز شکست‌ناپذیری صهیونیست‌ها به پایان خط رسیده است.
 


 
  هامون نیوز به نقل ازفارس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و خطیب نماز عید سعید قربان تهران صبح امروز چهارشنبه پس از اقامه این نماز در دانشگاه تهران، به بیان روایات و احادیثی در خصوص اهمیت عید سعید قربان پرداخت و اظهار داشت: قربانی کردن در روز عید قربان را مستحب است اما در برخی روایات بر واجب بودن آن هم تاکید شده است که می‌توان یک قسمت از قربانی را به همسایه‌ها و یک قسمت را به فقرا داد و بخشی از آن را هم برای خود صرف کرد.
خطیب نماز عید سعید قربان تهران، عید قربان را عید موفقیت دو عبد صالح، حضرت ابراهیم و اسماعیل در امتحان بزرگ ایثار و وفاداری دانست و گفت: راز موفقیت این پدر و پسر در سخت‌ترین امتحان الهی مشخص شد، سخت‌ترین امتحان الهی شعار نیست.
خاتمی راز موفقیت حضرا ابراهیم و اسماعیل در امتحان بزرگ الهی را تسلیم در برابر ذات مقدس ربوی خواند و اضافه کرد: حضرت اسماعیل به محتوای تکلیف نمی‌نگرد بلکه به تکلیف توجه دارد؛ چراکه این دستور خداوند است و زیربنای این تصمیم یک انتخاب کاملا آگاهانه است، بنابراین تسلیم بودن در برابر خدا، همان روح دین است.
وی با بیان اینکه بخش عظیمی از تسلیم، تکلیف‌محوری و انجام وظیفه است، خاطرنشان کرد: تکلیف‌محوری در عرصه فردی این است که انسان واجبات خدا را به جای آورد و محرمات را ترک کند.
* سیاست دینی همان سیاست علوی و یک نوع تکلیف‌محوری است
خطیب نماز عید سعید قربان تهران در ادامه با بیان اینکه تکلیف‌محوری در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی هم باید خود را به نشان دهد، تصریح کرد: در عرصه سیاسی عملکرد مومنانه یک نوع تکلیف‌محوری است، یعنی انسان با آئین‌نامه دین پیش برود. سیاست علوی، سیاست دینی است و صراحت، صداقت، وفاداری عمل به قول و تحصیل رضایت عمومی از این جمله‌اند.
خاتمی در همین زمینه دروغ، خلف قول، رعایت نکردن حق مردم را در مقابل سیاست دینی خواند و یادآور شد: دروغ، تهمت و افترا در سیاست از ناحیه هر کسی که باشد گناه است و عجیب این است که افرادی فریادشان بلند است، ولی به نظامی دروغ و تهمت می‌بندند حاصل خون بیش از 200 هزار شهید است، اینها با بیانیه و سخنانشان با نظام مقابله می‌کنند، این در حالی است که دروغ و تهمت در سیاست به خصوص به نظام سیاسی از ناحیه هر کسی بد است.
وی با تاکید بر اینکه نمی‌توان بدون پرداخت هزینه، دین را حفظ کرد، گفت: اگر کسی حاضر نشود برای دینش هزینه کند، چیزی باقی نمی‌ماند گاهی این هزینه، گذشتن از رفاه، شهوت، غضب، آبرو و گاهی گذشتن از مال و جان است، یعنی بدون پرداختن هزینه، دین‌مداری ممکن نیست و نمی‌توان آن را به دست آورد.
خطیب نماز عید سعید قربان تهران در ادامه با بیان اینکه تکلیف‌مداری به معنای عمل فله‌ای و بی‌برنامه نیست، تصریح کرد: باید همانند سیدالشهدا(ع) عمل کنیم که خواست پیامش به جهانیان برسد و از همه جا دست کشید و به مکه آمد تا نهضتش را به زائران و مجاوران خانه خدا برساند، سیدالشهدا تکلیف‌محور بود اما مهندسی‌اش بسیار دقیق بود که بخشی از پیام‌شان را با ارسال نامه به شهرهای مختلف رساندند و بر حکومت دینی تاکید داشتند و بخشی از پیامشان را نیز اسیران کربلا که در واقع آزادگان جهان بشریت بودند به دنیا رساندند و بخش دیگری از این پیام را سربریده آن حضرت به همگان رساند.
بر اساس این گزارش، خاتمی در خطبه‌ دوم نماز عید سعید قربان با اشاره به 25 آبان سالروز حماسه بزرگ مردم اصفهان، گفت: ‌در این روز مردم اصفهان 370 شهید را بالای دست تشییع کردند، این روز، روز حماسه و ایثار اصفهان نامیده شده است اما این حماسه افتخار اسلام، تشیع و مردم ولایتمدار اصفهان شد که یاد و خاطره آن شهیدان را گرامی می‌داریم.
وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز عید سعید غدیر خم خاطرنشان کرد: به تعبیر وجود مقدس پیامبر اسلام(ص) این عید از برترین اعیاد امت اسلامی است که در بین چهار حادثه‌ای که در تاریخ اسلام اتفاق افتاده و می‌افتد، سرنوشت بشریت نیز با این عید گره خورده است.
* غدیر خم با بعثت به وجود آمد و به برکت عاشورا تداوم یافت
خطیب نماز عید سعید قربان تهران نخستین حادثه مهم در تاریخ اسلام را، بعثت پیامبر اکرم(ص) خواند و یادآور شد: حادثه دوم حادثه غدیرخم بود که متمم بعثت است و به تعبیر عرفا روح و جان بعثت است.
خاتمی با بیان اینکه حادثه سوم، حادثه عاشورا است، اظهار داشت: اگر این واقعه عظیم نبود، نه از بعثت خبری بود و نه از غدیر خم که به تعبیر بزرگان اسلام با بعثت به وجود آمد و به برکت عاشورا تداوم یافت.
وی با بیان اینکه حادثه چهارم که متمم 3 حادثه گذشته است، مهدویت و ظهور امید انبیاء و اوصیا حضرت بقیه‌الله الاعظم است، گفت: از ملت مومن و ولایی ایران می‌خواهم باشکوه به استقبال عید بزرگ غدیرخم بروند، همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند عید غدیر یکی از عظیم‌ترین اعیاد اسلامی است.
خطیب نماز عید سعید قربان تهران با دعوت مردم برای گرامیداشت هرچه با شکوه‌تر مراسمات عید سعید غدیر خم، افزود: معنای عید غدیر این است که کشور باید به سمت شادی مقدس برود.
* خیزش اسلامی و شکستن ابهت ‌ابرقدرت‌ها از برکات پیروزی انقلاب است
خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این پیام فرمودند که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی 2 پدیده در جهان شکل گرفته است که اول شروع موج بیداری اسلامی و خیزش اسلامی که امان دشمن را بریده و دوم شکستن ابهت ابرقدرتی، ‌ابرقدرت‌ها است.
وی با بیان اینکه نسل دوم و سوم انقلاب بدانند که قبل از انقلاب خبری از این مسائل نبود، اضافه کرد: امروز دین به حدی جان گرفته است که امان دشمن را بریده و این به برکت خون شهدا و فداکاری شماست.
خطیب نماز عید سعید قربان تهران همچنین ادامه داد: قبل از انقلاب 2 تز حزب کمونیست و مارکسیست و دیگری تز لیبرال دموکراسی بر جهان حکومت می‌کرد که انقلاب اسلامی آبروی آنها را برد و امروز آمریکا در باتلاق افغانستان و عراق گیر کرده است و به شدت مورد نفرت مردم عراق است.
* تز شکست‌ناپذیری صهیونیست‌ها به پایان خط رسیده است
خاتمی با تاکید بر اینکه تز شکست‌ناپذیری صهیونیست‌ها به پایان خط رسیده است، یادآور شد: ‌مقاومت 33 روزه لبنان 22 روزه غزه و انقلاب بزرگ اسلامی نشان داد که ابرقدرت‌ها در کاخ شیشه‌ای نشسته‌اند و به فضل خدا شکستنی هستند.
وی همچنین با تبریک به مردم عراق برای تشیکل دولت جدید پس از 8 ماه بلاتکلیفی اظهار داشت: دولت عراق بعد از 8 ماه بلاتکیفی، با همدلی مردم و نخبگان عراقی تشکیل شده است که امیدواریم شاهد موفقیت روز‌افزون آن باشیم، چراکه از ناامنی عراق، ‌آمریکا و اشغالگران بهره می‌برند و برخی از کشورهای منطقه منافع نامشروع‌شان را بر منافع ملت عراق ترجیح می‌دهند.
خطیب نماز عید سعید قربان تهران در پایان تصریح کرد: سرانجام روزی پشت پرده مسائل افشا می‌شود که چه کشورهایی با نام اسلامی در حادثه 22 روزه لبنان، در محاصره غزه و در ناامن کردن کشور‌های اسلامی، پشت سر صهیونیست‌ها ایستادند و به آنها کمک کردند
 
     
 
 
     
 
هفت فتوای بسیار عجیب از وهابیت

«مرکز فرهنگ عربی» در بیروت اخیرا کتابی منتشر کرد که به عجیب ترین و خنده دار ترین فتواهای وهابیت اختصاص دارد.

نویسنده این کتاب "احمد عرفج" از کشور عربستان سعودی است. وی پیش بینی کرده که کتابش یکی از پرفروش ترین کتاب های سال در نمایشگاه های مختلف جهان عرب شود. او همچنین معتقد است که این کتاب خشم شدید وهابیون را بر می انگیزد.

وی در مقدمه کتاب خود برای نمونه به چند فتوای بسیار مسخره که توسط سرشناس ترین چهره های وهابیت صادر شده، اشاره کرده است. از جمله این فتواهای عبارتند از: 1- حرام بودن پوشیدن کفش پاشنه بلند 2- خوردن غذا با قاشق 3- داشتن راننده یا خدمتکار در منزل 4- دست تکان دادن به بازیکنان فوتبال 5- نوشتن مقاله در مطبوعات 6- انداختن عبا روی کتف 7- پوشیدن دام توسط زنان و غیره.
 
بالاترین ،اسلام اباسفیانی آورد
 

 

این نکته مشخص است که اداره کنندگان این وب سایت و سردمداران آن ،یک شبه اسلام نیاوردند و باید و باید به این نکته تفکر کرد که چرا  مدیران این سایت اقدام به همچین عمل زیرکانه ای کرده اند.

به گزارش رهوا و به نقل عصرفردا ، سایت ضد انقلاب و ضد دین بالاترین ، که دوران افول شدید محبوبیت خود را پس از حوادث بعد از انتخابات سپری میکند، و بار ها در این سایت شاهد توهین های شدید به دین اسلام و سخره گرفتن باور ها و اعتقادات  مردم شریف ایران زمین  بودیم و هستیم ، طی اقدامی مشکوک از این پس به طور امتحانی ، از تائید کردن لینک های ضد دین اجتناب میکند.

این نکته مشخص است که اداره کنندگان  این وب سایت و سردمداران آن ،یک شبه اسلام نیاوردند و باید و باید به این نکته تفکر کرد که چرا  مدیران این سایت اقدام به همچین عمل زیرکانه ای کرده اند
 

 

 
     

عید سعید قربان بر همه ی مسلمین جهان تهنیت باد.

 

 
   
     
     

گفت‌وشنود/چرافقط بیانیه‌می‌دهید؟!
كيهان: گفت: يك سايت ضدانقلاب خطاب به موسوي و كروبي و خاتمي نوشته است؛ چرا در خانه نشسته ايد و فقط اطلاعيه و بيانيه صادر مي كنيد؟
گفتم: پس چه كنند؟!
گفت: اين سايت نوشته است؛ بايد حركتي از خودشان نشان بدهند و اگر قرار بود فقط بيانيه صادر كنند كه به جنبش(!) و كشاندن هواداران به خيابان نيازي نبود.
گفتم: حيوونكي ها چي فكر مي كردند، چي شد؟!
گفت: همين سايت از سران فتنه پرسيده است؛ آيا مي توانيد گزارشي از اقدامات يكسال گذشته خود ارائه بدهيد؟ اصلا چرا رژيم شما را دستگير نمي كند؟!
گفتم: تعدادي شيره اي در زيرزمين خانه اي مشغول شيره كشي بودند، ناگهان پليس وارد شد و فرياد زد؛ بي حركت! يكي از شيره اي ها با تعجب به پليس نگاه كرد و گفت؛ كو حركت؟!
 
     
رد‌دانشجوی‌پولی‌درشورای‌نگهبان
به گزارش الف شورای نگهبان قانون اساسی در بررسی مصوبات مجلس شورای اسلامی درباره لایحه برنامه پنجم، مصوبه پذیرش دانشجوی پولی در دانشگاه های دولتی بدون آزمون را خلاف قانون اساسی تشخیص داد. بنابراین گزارش شورای نگهبان این مصوبه را خلاف اصل 85 قانون اسلاسی دانسته است. مصوبه مذکور برای اصلاح و رفع مشکل مذکور به مجلس بازگشت داده می شود.

گفتنی است نمایندگان مخالف مصوبه مذکور در روز بررسی آن (از جمله نادران و توکلی) نسبت به خلاف عدالت و قانون اساسی بودن این مصوبه تذکر داده بودند. این نمایندگان هم چنین اعلام کرده بودند مصوبه مذکور حتی برخلاف سیاست آزاد سازی دولت است و جا را برای فعالیت بخش خصوصی محدود می کند.

نماینده دولت در موافقت با این مصوبه اظهار داشته بود که برخلاف ادعای منتقدان قشرهای متوسط به پایین از این مصوبه نفع می برند و افراد در مناطق دورافتاده خواهند توانست به این ترتیب وارد دانشگاه ها شوند.





:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: